måndag 20 augusti 2012

Back in the ... RSR

Hade tänkt köra pre-RSR igen men inspirerade av Liljeros skippar jag pre och går på real deal. Uträknat mha denna sida (bra hjälp för lata) ser upplägget ut enligt följande;





Marklyftandet har legat nere ett tag så jag räknar med sex tuffa veckor. Dagens pass således marklyft;

DL 70 kg: 6
Power swing 40 kg: 5
DL 110 kg: 4
Power swing 40 kg: 5
DL 140 kg: 2
RSR:
DL 152,5 kg: 6 * 2 (Vilan blev lite olika mellan seten men 2-3 min.)
WPU +20 kg: 3, 2, 1

Vad jag ska hitta på de dagar det inte är marklyft är inte 100% spikat. Vill ha lite frihet att köra vad jag vill men vill försöka få in lite bänkpress, MP med stång samt teknikövning för squats. De tisdagar och torsdagar jag hinner och känner för det kan det nog bli gymnastik hos Nikegymnasterna.



Bumpers ser för larvigt ut men vilken lyx det är att kunna köra marklyft hemma :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar