onsdag 5 september 2012

Shit just got serious...

Om jag idag hade mått som igår hade det INTE blivit någon träning idag. Mår otroligt mycket bättre idag, hoppas det fortsätter åt rätt håll.

Marklyft;
DL 70 kg: 10
DL 110 kg: 4
DL 140 kg: 2
BWPU: 5
RSR;
DL 152,5 kg: 6 * 6, vila 180 sek
WPU +20 kg: 3, 3, 2

Skar ner pullupsen då jag kände direkt i första setet att det var tungt. Volymmässigt var detta "största" i RSR-upplägget. Det var tungt men inte så jag fick streta med något rep. Fredag lätt och sen börjar de verkliga utmaningarna :-)

En valk som jag tydligen inte skött ordentligt gick sönder med vad gör man... Filmade sista setet idag igen.


3 kommentarer:

  1. Svar
    1. :-)
      Jag är en mästerfotograf, denna gång kom ju nästan huvudet med!

      Radera
  2. Jag har kommenterat här trodde jag men den verkar ha fallit bort... Måste vara sjukt jobbigt att sätta ned den så försiktigt! :)

    SvaraRadera