tisdag 30 oktober 2012

Mark igen

Lite less på marklyft just nu. Missen av mål med RSR sitter kvar. Men jag ska banne mig fixa det där målet!

Marklyft;
70 kg: 10
120 kg: 4
160 kg: 2
180 kg: 5 (PB!), 3, 2, 2, 2


Idag försökte jag applicera en sak jag plockat upp från klipp med Andy Bolton - speed. Det gav mer pepp och skjuts i lyften, kändes kanske inte lika sega som innan. Ett nytt 5RM PB är ju i alla fall gott!

Här är ett av klippen med the mighty Mr Bolton som jag tittat på.




Riktigt kul karatepass igår. Men fy vilken usel kondis jag har numera. Det har ju inte funnits på kartan att köra kondition på länge men om karaten ska vara riktigt kul kanske man skulle ta sig en funderare. Eller skita i att fundera och bara göra något åt det.

På tal om konditionsträning. Hittade min gamla löparkeps i garaget. Tillsammans har vi gjort 15-20 halvmaror, 3 Lidingölopp samt många träningsmil och backintervaller. Hoppas jag inte ser lika sliten ut som kepsen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar